Откривателките на блога

Откривателките на блога
Сиси и Яна и едно куче по средата

5/17/2008

Любими вицове за блондинки

От известно време аз съм малко русичка. И преди това си обичах вицовете за блондинки, но сега съм им още по-голям фен :). Нямам си работа и си чета разни смехориики за руси женички (странно, защо няма вицове за руси мъже?) и реших да споделя най-добрите (според моет оскромно мнение):

17 блондинки стоят пред един бар. Минава някакъв господин и ги пита:
- Вие какво чакате?
- Ами 18-тата, защото под 18 не пускат.
~~~
Една блондинка си купила кола и поканила приятелката си /също блондинка/ на пазар в града. След като приключили пазаруването, двете блондинки се отправили към колата, но се оказало, че вратите са заключени, а ключът виси на таблото. Момичетата прекарали няколко часа в неуспешни опити да отворят колата. Изведнъж едната от тях погледнала към небето и видяла приближаващи се облаци.
- Бързо, измисли нещо, защото идва буря, а аз забравих гюрука на колата отворен!
~~~
Блондинка спира с автомобила си на бензиностанция.
- Пич, какъв бензин имаш? - пита тя бензинджията.
- 95.- отговаря той.
- А стига бе! Нещо по-прясно няма ли - 98 или 2000?

Вървяла си една блондинка и стигнала до брега на една река. Погледнала и забелязала друга блондинка на отсрещния бряг. Първата се провикнала:
- Как мога да стигна до другия бряг?
Втората отговорила:
- Ама ти нали вече си на другия бряг!
~~~
Ето и един за мъже:
Един слепец си седи на бара и по едно време се провиква към бармана:
- Ей барман, искаш ли да чуеш един виц за блондинки?
В това време тоя дето седял до него тихо му казва:
- Глей кво мой човек, нека ти кажа нещо преди това. Бармана е рус, сервитьора и той. Аз съм 1.95м и имам черен колан по карате и също съм блодин. Борчето и ръгбиста до мен и те са руси. Сега все още ли ти се иска да разкажеш вица?
- Ха! Не и ако трябва да го обяснявам пет пъти!
~~~
Блондинка се качва в колата, тръгва и пуска радиото. От него се чува:
- Вие слушате радио FM плюс...
Блондинката изненадано:
- Егати, ама откъде ги знаят тия работи...
~~~
Блондинка и брюнетка се разхождат в парка. Брюнетката казва:
- Я, виж умряла птичка.
Блондинката поглежда към небето и казва:
- Къде е, къде е?
~~~
Знаете ли защо блондинките минават на пръсти покрай аптеката?
Защото ги е страх да не събудят приспивателните!
~~~
Две блондинки работели на строеж. Едната попитала:
- Забелязах, че вадиш гвоздеи от кутията с инструменти, оглеждаш ги и хвърляш някои от тях. Защо?
- Ами понякога вадя от кутията гвоздеи, които са към мен с остра си част - те са дефектни - нямат главичка. Ако гвоздеят е насочен с острото към къщата, значи е здрав.
- Колко си глупава! Гвоздеите, които сочат към теб не са дефектни! Те просто са за противоположната стена на къщата!
~~~
На автогарата някакъв дядо пита блондинка:
- Извинете, кога тръгва рейса за София?
- Не знам вижте на таблото, там пише.
- Ама аз съм неграмотен.
- Няма страшно, те и неграмотни возят.
~~~
Полицай отиват на мястото на пътно-транспортно произшествие. Гледат преобърната кола, а до нея седи блондинка и нервно пуши.
- Какво стана? - пита един от полицаите.
- Ами карам си аз, не бързам, никого не изпреварвам, изведнъж гледам елхичка, аз наляво, елхичката и тя наляво, аз надясно, елхичката и тя надясно, пак наляво, елхичката и тя наляво... За да не се ударя в елхичката, взех че се преобърнах в канавката...
Полицаят:
- Ква елхичка бе? Тука в радиус десет километра няма едно дърво.
Блондинката:
- Имаше елхичка! С очите си я видях!
В това време вторият полицай оглежда колата и крещи:
- Ква елхичка ма, това е освежителят, дето ти виси на огледалото...
~~~
Две блондинки си говорят в кафенето на културни теми. Едната пита:
- Миличка, ти гледала ли си "Титаник"?
- О, да! Даже няколко пъти!
- Коя сцена ти хареса най-много?
- Оная дето бяха на кораба!
~~~
Какво значи кръв по монитора?
Блондинка се опитва да влезе в Интернет!

Няма коментари: